اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon OMNI 50 PLUS
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس هارمن کاردن OMNI 50 PLUS

رابط اتصال: بلوتوث

نوع اتصال: بی سیم و باسیم

طراحی اسپیکر بی سیم هارمن کاردن OMNI 50 PLUS

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به گوش دادن به موسیقی با صدای بلند عادت دارید و یا در جستجوی یک اسپیکر قابل حمل برای پخش موسیقی در جمع های خانوادگی و دوستانه خود هستید، اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon OMNI 50 PLUS انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این اسپیکر هم در داخل منزل و سالن قابل استفاده است و هم می توان از آن برای پخش موسیقی در فضاهای باز بهره برد.

طراحی اسپیکر بی سیم هارمن کاردن OMNI 50 PLUS

  • استفاده به دو صورت قابل حمل یا رومیزی

اسپیکر هارمن کاردن مدل Harman Kardon OMNI 50 PLUS دارای ابعاد 333*215*175 میلی متر و وزن حدود 3.3 کیلوگرم است و از طراحی ظاهری زیبا و شیکی بهره می برد. ابعاد و وزن این اسپیکر شاید برای استفاده از آن به صورت قابل حمل چندان مناسب نباشد و به عنوان مثال حمل این اسپیکر در گردش، مسافرت و کمپینگ کمی دشوار خواهد بود اما از آنجایی که اسپیکر هارمن کاردن OMNI 50 PLUS دارای استاندارد IPX5 است و در مقابل پاشیدن قطرات آب مقاوم می باشد، می توانید با خیالی راحت از آن در فضاهای باز مانند حیاط منزل یا در کنار استخر و حوض های آب بهره ببرید.

استفاده به دو صورت قابل حمل یا رومیزی

قابلیت و کارایی های اسپیکر هارمن کاردن OMNI 50 PLUS

  • اتصال آسان از راه دور، یک اسپیکر وایرلس کامل!

یکی از ویژگی های کاربردی اسپیکر بی سیم هارمن کاردن OMNI 50 PLUS مجهز بودن آن به وای فای داخلی است که به شما اجازه می دهد تا اسپیکر خود را به صورت وایرلس به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه های وای فای متصل نمایید. این ویژگی کاربردهای زیادی دارد که کار با اسپیکر را برای شما راحت تر و لذت بخش تر می کند! به عنوان مثال می توانید از سرویس Spotify آهنگ های مورد علاقه تان را پخش کنید و از اپلیکیشن Spotify به عنوان ریموت کنترل اسپیکر خود استفاده کنید! به این ترتیب قادر خواهید بود تا به آسانی تنظیمات دلخواهتان را بر روی موزیک در حال پخش اعمال نمایید.

علاوه بر این، اسپیکر وایرلس هارمن کاردن OMNI 50 PLUS مجهز به Chromecast نیز هست که از طریق آن قادر خواهید بود تا فایل های موسیقی، پادکست یا برنامه های رادیویی مختلف را از روی گوشی به اسپیکر منتقل کرده و آنها را با بهترین کیفیت پخش نمایید.

اسپیکر پرتابل هارمن کاردن OMNI 50 PLUS دارای بلوتوث نسخه 4.2 هم می باشد و در شرایطی که استفاده از وای فای برایتان امکان پذیر نبود، برای اتصال وایرلس اسپیکر به دستگاه های دیگر به کمک شما خواهد آمد. علاوه بر اتصال بدون سیم، اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن OMNI 50 PLUS از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند و به آسانی می توانید آن را از طریق کابل AUX و پورت 3.5 میلی متری موجود بر روی بدنه، به دستگاه های دیگر اتصال دهید.

قابلیت و کارایی های اسپیکر هارمن کاردن OMNI 50 PLUS

  • صدایی پر قدرت، شفاف و دارای بیس عالی

اسپیکر بلوتوث دار هارمن کاردن OMNI 50 PLUS را می توان یکی از قدرتمند ترین اسپیکرها در زمینه پخش موسیقی به صورت وایرلس دانست. در هنگام پخش موسیقی با این اسپیکر با کوچکترین قطعی و وصلی در پخش یا نویز مواجه نخواهید شد و در همه حال از صدایی شفاف و واضح بهره مند می شوید. این اسپیکر دارای دو ووفر 90 میلی متری و دو توییتر 19 میلی متری است و توان خروجی حداکثر 100 واتی را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین قدرت صدای ارائه شده توسط اسپیکر پر قدرت هارمن کاردن OMNI 50 PLUS کاملاً تضمین شده می باشد و می توانید بر روی آن برای پخش موسیقی در اتاق های بزرگ و جمع های شلوغ با خیالی راحت حساب کنید!

صدایی پر قدرت، شفاف و دارای بیس عالی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon OMNI 50 PLUS

  • تأمین انرژی از باتری قدرتمند داخلی

انرژی مورد نیاز اسپیکر بی سیم قابل حمل بزرگ هارمن کاردن OMNI 50 PLUS هم از برق شهری و هم از باتری داخلی آن تأمین می شود. به این ترتیب اگر قصد استفاده از این اسپیکر را به صورت رومیزی داخل منزل دارید، می توانید آن را از طریق آداپتور به برق متصل نمایید. همچنین از آنجا که اسپیکر رومیزی هارمن کاردن OMNI 50 PLUS دارای باتری است، امکان استفاده از آن در فضاهای بیرون از منزل نیز وجود دارد. باتری به کار رفته در اسپیکر قابل حمل شارژی هارمن کاردن OMNI 50 PLUS از نوع لیتیوم یونی است و شارژ کامل آن برای پخش موسیقی به مدت 5 ساعت کفایت می کند.

تأمین انرژی از باتری قدرتمند داخلی

  • سایر مشخصات فنی

محدوده فرکانس اسپیکر پرتابل بلوتوث هارمن کاردن OMNI 50 PLUS بین 50 هرتز تا 20 هزار هرتز و نسبت سیگنال به نویز آن برابر با 80 دسی بل است. به این ترتیب اکثر صداهای زیر و بم موجود در محدوده شنوایی انسان توسط این اسپیکر قابل پخش می باشد.

سایر مشخصات فنی

جمع بندی

اگر به دنبال یک اسپیکر خوش ساخت، زیبا و قدرتمند برای پخش موسیقی های مورد علاقه تان هستید و وزن و ابعاد آن برای شما اهمیتی ندارد، اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon OMNI 50 PLUS را مد نظر داشته باشید! این اسپیکر تجربه ای لذت بخش از گوش دادن به موزیک را برایتان رقم می زند و به خصوص در مهمانی ها و جمع های دوستانه عملکردی عالی از خود نشان می دهد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید اسپیکر وایرلس هارمن کاردن OMNI 50 PLUS با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین از طریق ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب اسپیکر مورد نظرشان کمک کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هارمن کاردن Harman Kardon OMNI 50 PLUS





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی